2007. november 18., vasárnap

puska kellett volna bazdmeg

Semmit sem tehettem, nem voltam rá felkészülve, hogy öten is lehetnek odafent, nemcsak hárman vagy négyen.

Szombat reggel közölték, hogy a pénteki szerb vizsgám nem jött össze, hiába magyaráztam a dékánnak, hogy hat éve nem tanultam szerbet... Bekérdezett két olyan kérdést, amelyeknek még a tárgykörét sem tudtam megállapítani, nemhogy pontos választ tudjak rájuk adni. Egész egyszerűen nem volt ilyen téma azon a papíron, amit egy fura viselkedésű tanárnőcske adott a kezembe két hete, pontokba szedve, mi mindent tanuljak meg a különbözetire. A legjobb az egészben az volt, hogy ez a liba visszakérte szombat délben a papírt, és egy édibébis cuncigrimasz kiséretében ráfirkantott még egy megtanulandó témakört. Aranyos!

No para, szombaton már menni fog.

A Mustang természetesen a garázsban maradt a szar idő, és a korai havazás miatt... Meg az arc sem ért rá annyira, úgyhogy marad a jövő hét... :(
Z. drága, ez nemhogy “ilyen” nap, de “ilyen” hétvége is volt.

A netem is köhög... kezdem unni, hogy állandóan szarakszik. Tuti net ide, tuti net oda, azért sem a wireless sem pedig az adsl gyorsasága nem ér fel a szegedi színvonallal. Arról is kezdek megbizonyosodni, hogy mi, akik eltöltöttünk ott néhány évet és megszoktuk a jót, akárhová is visz majd az utunk, már sohasem fogunk olyan gyorsaságot megtapasztalni mint a kollégiumban. Az emberkék mellett talán még ezt hiányolom a legjobban... de bele kell törődni, vége a boldog, százmegabites időknek.
Itthon azért vicces például a tévében olyan internet-szolgáltató reklámokat látni, amikben a sapkás-napszemüveges hacker lookalike kattint a torrenten, 0,3 másodperc alatt lejön a cucc, izzad és mosolyog, majd egy szájberhang bemondja, hogy „SzÖZamPRÓÓ - Szjuperfászt”

Azt, szuperfaszt. Jőjjön be akárhány szolgáltató, suPper-speed csomag meg parasztvakító hihetetlenforradalmiújításos-hitegetés, itthon még mindig a mobilomon a leggyorsabb a net. (de ezen sajnos korlátozottak a lehetőségek) Ezt elhihetitek nekem, mert egy olyan netfüggő mint én, még egy rezsón is megpróbálja behozni az iwiwet vagy a géjmailt.

Nincsenek megjegyzések: