2007. november 3., szombat

beszélünk nyelveket

Sohasem sikerült még legyőznöm M.-t heads-up-ban. Egész egyszerűen megmagyarázhatatlan, hogyan csinálja, de verhetetlen kezeket produkál showdown-nál. Általában preflop még erősebb vagyok, de akárhogy raiselek, ő call-al válaszol, a legritkább esetben nyúl a reraise taktikához. Pedig ilyenkor általában egy check-raise eleve foldra kényszerítene.
Flop után természetesen már pairje vagy two pairje van, esetleg egy olyan draw-ja, amihez fél pakli az outja. Én vagyok a dealer, ő ilyenkor rendszerint check-el.

Ha draw-t sejtek, általában nyitok, de ő ilyenkor azonnal smooth call-t játszik.
A turn után már nagyjából biztos vagyok benne, hogy egy újabb bad beat-tel állok szemben, mégsem adom fel, hiperagresszív stílusomat tovább erőltetve újabb raise-el próbálkozom, hátha mégsem találta el az a fránya Negyedik Utca.

Riveren meg már teljesen mindegy. Általában potot emelek vagy all in megyek, mert egyszerűen tiltre kerülök. M. gondolkodás nélkül adja ezt is. Showdown: Set Flush ellen. Megint lemákolt. Most én vagyok a fish?

Nincsenek megjegyzések: