2007. október 28., vasárnap

"Kisfiam, el van ez baszva"

Most kezdem észrevenni, hogy talán sok az a napi két doboz... Hogy ezúttal egy havert idézzek, cigizek mint a buzi. Olvasgatva a cigarettásdobozokon megjelenő verbális szuggessziókat, amelyek V. szerint már ömagukban tüdőrákot okoznak, komolyan elgondolkoztam azon, hogy abbahagyom. Kb. egy hete megpróbálkoztam a lehetetlennel. Másfél napig kibirtam, azután elszivtam fél dobozt 2 óra alatt. Nem vagyok kitartó, ez tény, mi sem bizonyítja jobban, mint az SZTE szárnyai alatt illetve a Bőcsészettományikar kötelékében eltöltött sok-sok füstbement év (hogy nevetségesen stílusosak legyünk) Nembaj, onnan is leszereltünk. :)

Tegnap este gondolkodtam el azon, miközben Miró néni felszolgálta a negyedik söröm, hogy érdemes lenne megszámolni, hány cigi pöffent el időközben. Pár pillanattal később továbbvittem a gondolatot,és azon kezdtem el agyalni, hogy esetleg meg kéne számolni hány dobozt abszolválhattam hat év alatt. Körülbelül ennyi ideje cigizek rendszeresen. Z.-nek magyaráztam okosságokat ezzel kapcsolatban, aki csak mosolygott a gyönyörű zöld szemeivel, és válaszképpen megkínált egy kék viceroy-al. Ájminláv.

Nincsenek megjegyzések: