2007. október 28., vasárnap

Back Home 2

Azért jó újra itthon. Átcuccoltam A.-ék hálószobájából a tévémet a sajátomba, és bizony nézem is, nem úgy mint azok akik azt mondják nem nézik valamilyen felsőbbrendűségi-betegség miatt. Sikk nem belenézni a tévébe? Szelektáljatok Édeseim, szelektáljatok! Tudom, hogy a legtöbb szar, de van ott még csatorna bőven! Ha pedig mindegyik szar az adott pillanatban, akkor még mindig ki lehet kapcsolni, ezért is jó.

Jön majd az adsl, P. már tűkön ül, hogy mikor vezetjük be, én meg azzal nyugtatgatom, hogy elmegyek a hét elején a szivarhoz, aki istenesen bevezeti. Amit addig is hiányolok, az a Youtube. Szerintem nagyobb találmány mint a guggli :)

Olvasom Pacino életét. Nem semmi az arc, amiken keresztülment és megélt az alaposan hozzátett ahhoz, hogy megformálja pl. a “Pánik a Needle Parkban” c. film drogos-hómlessz főszereplőjét. Egyébként ez adta neki a kezdőrúgást Hollywood felé. Az “Életem” c. interjúregény egyébként tényleg nagyon jó, tudom ajánlani mindenkinek, aki szereti Pacino-t.


Kifelé menet látom, hogy a nagyszobában P. Tom Cruise-os Szamuráj-eposzt néz. Remélem ezt a hibát Ti nem követitek el, az ilyesfajta filmek csak és kizárólag nyugdíjas kor környékén tetszenek az embereknek, mi, lázadó kritikusok és filmbuzik mélyen elitéljük az olyan flickeket, amelyekben a következő kifejezések 2 percenként ismétlődnek: BECSÜLET!, HARCOLJ! TE IS EGY VAGY KÖZÜLÜNK! SOSEM GYŐZHETSZ LE!, BEFOGADUNK SZAMURÁJNAK,TOM!, NEKEM A CSATÁBAN KELL MEGHALNOM! és hasonlók. Egyik, az enyémhez hasonló filmes-izléssel megáldott ismerősöm elment anno a moziba megnézni az Utolsó Tom Cruise-t, és mivel elég sokat fizetett a mozijegyért, nem mondhatta azt utólag, hogy nem tetszett. Amikor megkérdeztem, milyen volt, egy mondatban foglalta össze a filmet: “Szép vót a táj.”

Nincsenek megjegyzések: