2008. február 1., péntek

noir's thoughts

Pontosan ma délben történt meg. Ahogyan az utóbbi napokban, ma is rakosgattam a puzzle-okat magamban, hangosan gondolkodva és elemezgetve mindent és mindenkit, amikor hirtelen rájöttem, mert végül az utolsó részlet is a helyére pottyant... Végig a szemem előtt volt, végig ismertem és játszadoztam is ezzel a lehetséges kombinációval, de eddig sajnos minden alkalommal úgy raktam ki, hogy elégedett legyek a képpel, amit kapok. Ma viszont be kellett látnom, hogy ez az egyetlen helyes sorrend. Mostmár tényleg a helyére került minden, és teljes mértékben tiszta a fejem. Ez már száz+egy százalék...

Hajlamos az ember elfelejteni, hogy egy viszonylag komplex és tengernyi apró infódarabkából álló kirakósjáték megoldása általában félelmetesen egyszerű... Na jó, ebben az esetben talán két fokkal volt nehezebb, de mivel egy ökör vagyok, mert én magam is gyártottam már ilyen játékot hasonló képpel, ezért csakis annyi jogom maradt, hogy nevessek azon, amit látok.

Ja! És tudjátok mit ábrázol a kép? Egy bazi nagy ász full-t, ami lassan egy kettes-pókerré alakul át, ász kickerrel. :)

Nincsenek megjegyzések: