2008. február 17., vasárnap

fürdőszoba-bora 3:0

A. szerint Bora nena úgy néz ki, mintha Cassius Clay ütötte volna ki az egyik ötmásodperces meccsében. Sebet varrni szerencsére nem kellett, de állítólag patakokban folyt a vér... a vér... a véééér... muhahahaha. I am an evil muthafucka.

Ma este megint szinházba megyünk, végre valahára megnézzük az Urbit... Elég kevés színdarabról hallottam ilyen sok embertől ilyen sok jót.
Majd leirom, tetszett-e, de továbbra sem fogok ide kritikákat írni. T. még anno felvilágosított róla, hogy a Departed-es postom is olyan volt, mintha a szegediestben jelent volna meg... És sajnos be kell látnom, igaza van. Ennek ellenére, ha elkap a HÉV, kaptok még néhány sokkoló filmbeszámolót :)
A színház viszont más. Arról ezentúl is csak sekélyes véleményeket lehet majd olvasgatni nálam. Egyrészt mert nem érzem úgy, hogy értenék a témához, valamint túlságosan kevés darabot láttam eddig ahhoz, hogy magasröptű elmélkedésekbe kezdjek.
Sohasem érdekelt úgy, mint a film, de az utóbbi időben annyira rákaptam, hogy előre böngészem a neten a közelgő bemutatókat.
Régen, a gimiben kötelező volt mennünk, de az akkori lázadó természetünk, a kötelezettségek iránti alapvető gyűlöletünk, valamint az "akármi lesz, szar lesz"-jeligés hozzáállásunk egyszerűen fontosabb volt, mintha befogtuk volna, leültünk volna a seggünkre és megpróbáltuk volna akár csak felfogni is azt, amit látunk.
És egy ilyen wannabe kultúrmajom, mint én, csak most jön rá, hogy ez milyen jó, és úgy bámulja a szinpadot, mint japán gyerek a pokemont.

Ezentúl mindig vasárnap fogom elküldeni a legtöbb kólás kódot a fíćóért.
Adok már egy esélyt ennek az elcseszett ünnepnapnak, hogy bebizonyítsa, nem is annyira aljas. Habár ez a mai nem is kezdődött rosszul... délelőtt iwiweztem egyet, tettem egy körkattintgatást, és ettől valamiért Nagyon felvidultam.
Nehogy meglássam egyikőtök nevét a nyertesek között, mert annyi kódot ÚGYSEM küldtök be, mint én, annyi kólát meg PLÁNE nem isztok, mint én!
I need that fuckin' car!

Nincsenek megjegyzések: