2008. január 5., szombat

jaj, istenem 2

Na jó...
Amitől féltem, kezd bekövetkezni, azaz a tuti net elveszi a szabadidőm nagy részét, és kevesebbet foglalkozom a blogolással. Sejtettem, hogy ez be fog következni. A tunyulás most eléggé ráült a billentyűzetre.
Mindennek ellenére az élet nem állt és nem áll meg, és hiszitek vagy sem, a napokban a szokásosnál talán mégjobban a gondolataimba merültem. Lett volna miről írni, lett volna kit és mit kritizálni és álvilágmegváltani, de úgy érzem sok értelme nem lenne. Valami túlzásba vitt szart meg nem szeretnék elétek tárni. De azért köszönöm kérdésteket, jól vagyok.
Viszont Franklin nincs jól. A macskák legtöbbje lelassul és nyugdijas-tempót vesz fel a kiherélés után. Franklin még őrültebb lett tőle... szerintem skizofrén, és tigrisnek képzeli magát. (egy állat is lehet elmebeteg, nem?)

Amúgy meg BUÉK...
Mindent egybevetve, az újévvárás kellemesre sikerült.

Final conclusion: A sör és a pezsgő nem boldogít.
Z. igen.

Nincsenek megjegyzések: